środa, 22 maja 2013

Inwazja na plaży

A teraz informacja dla Demona i Lin - weźcie na wakacje na plażę coś na biedronki :3
___

Czasami nad naszym morzem Bałtyckim zbiera się horda, cała masa, biedronek. Tak jak w życiu codziennym są fajne i kochane, tak tam ludzie mają ich kompletnie dość! Patrzcie, siadacie, opalacie się i nagle na twojej twarzy rozkładają się biedronki. No, nie tylko biedronki, ale mniejsza z innymi stonkami i bezdomkami i w ogóle.




Ale dlaczego? Podczas lotu w okolicach brzegu morza, natrafiają na wiatry, które wieją po suchej stronie z lądu do morza, no a po mokrej stronie od morza do lądu. Tworzy się bariera, której nasze kropkowate nie przebędą. No i fale wypłukują osobniki, które były w wodzie... What The Saul?! Biedronki w wodzie, ale jaja...
No i jeszcze te z okolicznych lasów i łąk.



To tyle w dzisiejszym reportażu Najt, ale uwierzcie, że następnym razem Najtuś napisze o gryzących biedronkach, ponieważ Demon gada o gryzących siedmiokropkach, huehue.

~~ Najt

PS Kurde Lin jak ja nic nie widzę w twoich postach :c Wali po oczach xd Btw. to pisze, że biedronki są wszędzie i to inwazja. A JA KURDE ŻADNEJ NIE MOGĘ ZNALEŹĆ!!!

~~ Spokojna i normalna Najt... Ta, rozbawiłam was xdd

5 komentarzy:

  1. 2-ga fotka- raj na Ziemi xD

    OdpowiedzUsuń
  2. O Ktoś się pod Anonimka podszywa, to ja jestę biedronkowy Anonimek, ty Anonimie jeden xDD :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja jestę Gunsowy anonimek, Juljo. :c (o ile Ty jesteś Julją xD)

    OdpowiedzUsuń