niedziela, 26 maja 2013

Ej ludu, ogarniacie?
Znalazłam swoją Biedronkę Bez Imienia! :o
Nie, nie, nie! Teraz ma na imię Stanek :3
Ciągle była w moim domu, wiedziałam, że do mnie wróci, mówiłam, ze to miłość od pierwszego wejrzenia, wiedziałam.

No to czas na kilka zdjęć! :D
Biega sobie po liścikach ^^ W ogóle trudno jej było robić zdjęcia, bo jest nieśmiała i boi się aparatu,



Jej tymczasowe pudełeczko :)



Uwielbiam to zdjęcie <3


No i ostatnie zdjęcie mojego, małego chłopczyka.
Stanek :D







7 komentarzy:

  1. Tylko biedronka nie ma ogonka, nie ma ogonka biedronkaaa!!!
    Już kocham Stanisława ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, też, też <33 Stanka każdy kocha <3

      Usuń
  2. <3 dobrze że wrócił

    OdpowiedzUsuń
  3. Stanisław ♥ xD Moja Sweety, już umie pozować, i kocha być na zdjęciach, wnioskując że zawsze gdy nakierowuje na nią telefon ona grzecznie się ustawia do pozy <3 xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Odwołuje to ;_; Moja Sweety zaginęła w domu, tak się skończył nasz trening. x3 Spuściłam ją z oczu na chwilę. Za to mam jeszcze jedną niezwykłą biedronkę imieniem Ash :3 Znalazłam ją, bez jednej nogi i z zdeformowanym skrzydełkiem. Świetnie za to sobie radzi :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nigdy nie widziałam biedroneczki bez nóżki ;) Śliczne imię :D

      Usuń