wtorek, 21 maja 2013

Pomarańczowa wydzielina- co to właściwie jest?

  Pytanie na forum Animili natchnęło mnie do odpowiedzi, a brzmiało tak- Czemu biedronki sikają na ludzi ? Otóż ta ciecz to hemolimfa, czyli owadzia krew. Biedronka, czuje się zagrożona, po prostu krwawi. Hemolifma wypływa ze szparek w błonach, które łączą poszczególne człony nóg. Krew należąca do tego owada zawiera w sobie substancje o intensywnym zapachu, który działa odstraszająco na większość drapieżników. Mam nadzieję, że odpowiedziałam dosyć wyczerpująco na to pytanie :D

5 komentarzy:

  1. Nasza rozmowa w sobotę XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. ZAPRASZEM DO MOJEJ HODOWLI <3

    OdpowiedzUsuń
  3. OoO Fuuuu, było nie pytać > . < ale dzięki za odp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sztoss, zawsze marzyłem, żeby odnaleźć odpowiedź na to pytanie 💞

    OdpowiedzUsuń